Sensommar-knytis i Husinge 25/8!

Tanken är att vi ska träffas, umgås, lära känna varandra och förhoppningsvis få några nya vänner. Särskilt välkommen är du som är ny i föreningen och du som varit med lite längre, men inte haft tid eller lust att gå på våra möten eller engagera dig. Till den här festen kan du komma utan att riskera att bli invald i någon arbetsgrupp eller dras in i verksamheten. Om du är en passiv medlem och vill fortsätta att vara det, så är det helt OK. Vi behöver även dig och vi känner ditt stöd. Du får naturligtvis gärna prata politik, men det är verkligen inget måste. Prata om det som roar eller engagerar dig.

Barn är jättevälkomna! Det finns en biograf i ladan. Där kan vi köra barnfilmer om några barn skulle tröttna på oss vuxna.
Och om du har en partner, som du vill ta med – så gör det.

Om du tar med dig något enkelt att förtära eller dricka, så dukar vi tillsammans upp en buffé.

Av praktiska skäl behöver vi i förväg veta ungefär hur många som kommer – bland annat för att kunna ordna tillräckligt många parkeringsplatser. Vi vill därför att du anmäler dig eller er (om ni är flera). Anmälan gör du genom att maila till [email protected] skriv ”Sommarfest” i rutan för ämne.

Du, som inte har tillgång till bil och inte heller har möjlighet att samåka med någon, kan ta bussen till Älmsta. Vi ser till att du blir hämtad där, men vi måste då få veta i förväg att och när vi ska hämta dig.
Husinge är en by några kilometer söder om Älmsta.

Våra sammankomster brukar vara alkoholfria, så även denna.

VARMT VÄLKOMNA!